דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת דשא סינטטי לבתים פרטיים 

מאת    [ 27/06/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1979 פעמים ]

הרבה ישראלים חולמים על בית פרטי, עם חצר פרטית רק משלהם, מקום חם, נעים וכפרי, תחת כיפת שמיים תכולים. זהו ככול הנראה החלום האולטימטיבי. בלי שכנים רעשניים, ללא מיסי וועד בית, ועם הרבה שלווה. בעבר, אנשים רבים, השקיעו ממון רב בעיצוב חללי הבית הפנימיים, כיום, הגישה השתנתה, ויותר ויותר אנשים, בוחרים להשקיע גם בחצר הבית שלהם.

אפשר להשקיע בפרגולה יפה ומסוגננת מעץ, בריהוט גן יוקרתי, מתקני חצר לילדים, נדנדות שונות, מיטות שיזוף, תאורה יפה ומיוחדת, ולמי שיש די כסף, השמיים הם הגבול, ניתן להשקיע גם בבריכת שחייה. ומה עם חיפוי החצר? כאן תוכלו לקרוא ולשאוב מידע, לגבי התקנת דשא סינטטי לבתים פרטיים.

למה דשא סינטטי ולא דשא טבעי?

היתרון הראשון והבולט מכולם – אין צורך לבזבז מים יקרים. במדינה כשלנו, לחסכון במים יש ערך רב, שכן ישראל מתייבשת משנה לשנה. מי שיש לו דשא פרטי, ידע לספר לכם על חשבונות המים המנופחים שלו. בנוסף, הדשא הטבעי, מצריך הרבה מאוד זמן טיפול והשקעה. יש להדביר אותו מידי פעם, וחומרי ההדברה רעילים ומזהמים את משאבי הקרקע שלנו. רכישת ציוד גינון, עולה לא מעט כסף, ובסופו של יום, אתם מוצאים עצמכם משועבדים לגינה. אם אתם לא רוצים, או לא יכולים לטפל בגינה לבד, תצטרכו לשכור את שירותיו של איש מקצוע, במקרה זה גנן, ולהיות תלויים בו. מראה גינה מוזנחת, לא רק שאיננו נעים לעיניים, הוא גם טומן בחובו סכנות. קוצים, מזיקים, נחשים ועוד מרעין בישין. כאמור, ישנם אנשים שוויתרו כליל על רעיון הדשא, ולכן הם מוצאים שיטות חיפוי אחרות. ניתן לחפות את החצר בדקים מסוגננים מעץ, רצפת בטון ועוד. תלוי בטעמכם האישי ובתקציבם הכספי. אך ישנה עוד אפשרות, ואולי הטובה והפרקטית מכולן – התקנת דשא סינטטי. כך תוכלו לתפוס, שתי ציפורים במכה אחת. או אם תירצו, להרגיש עם, אבל להיות בלי. הדשא הסינטטי נראה ממש כמו דשא אמיתי, אבל ללא המגרעות.

איך בוחרים דשא סינטטי?

הדשא הסינטטי נראה ומרגיש ממש כמו הדבר האמיתי, וזאת בשל העובדה, שהקדמה הטכנולוגית, נגעה גם בנושא זה. לפני שאתם רוכשים את הדשא הסינטטי, וודאו כי הוא בעל תו תקן אשר ניתן ממכון התקנים הישראלי. כך תהיו בטוחים באשר לאיכותו. בנוסף, רצוי לבחור דשא כמה שיותר צפוף, כך הוא יישמר לאורך זמן. יש לבדוק גם את גובה הדשא. ככול שהוא גבוה יותר, הוא איכותי ויפה יותר. איכות הדשא נמדדת גם על סמך המשקל שלו. דשא כבד, הוא דשא איכותי יותר. כאשר אתם הולכים לרכוש דשא סינטטי, כדאי בהחלט להתייחס לכול הפרמטרים הללו, הם מעידים על טיב הדשא הסינטטי. כדאי גם לערוך סקר שוק והשוואת מחירים, ולבדוק היכן ניתן לרכוש דשא סינטטי במחירים משתלמים. אך גם כאן, כמו בנושאים רבים אחרים, הזול ביותר, עלול לעלות לכם ביוקר. אם  אתם רוצים שהדשא ישמש אתכם למשך שנים מרובות (הרי מדובר על הוצאה כספית לא קטנה בכלל), כדאי בהחלט להשקיע.

טל לוי - מקדם אתרים ועובד בשיווק באינטרנט מטעם חברת Wisy




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב